Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Ja. We hebben meer dan 40 jaar ervaring in de schoonmaaksector (woningen, kantoren, kantoren, industriële, medische, gemeenschappelijke gebouwen, commerciële gebouwen,...). Onze vaardigheden omvatten grondige stofverwijdering, het wassen en strippen van vloeren, desinfectie volgens protocollen, sanitair onderhoud, kantooronderhoud, de behandeling van gevoelige oppervlakken en het gebruik van professionele apparatuur (industriële stofzuiger, schrobmachine, monoborstelmachine). Ons personeel gebruikt producten en machines correct volgens de technische fiches, respecteert de veiligheidsvoorschriften (opslag van producten,...). Onze medewerkers zijn streng, stipt en gericht op kwaliteit.
Onze offertes zijn gratis en bevatten alle taken die door klanten worden gevraagd. Na acceptatie van de offerte door de klant worden specificaties opgesteld voor het schoonmaakteam dat aan de klant is toegewezen.
Dankzij deze specificaties kunnen het schoonmaakteam en de teamleider ervoor zorgen dat geen enkele taak wordt vergeten.
Ja, we bezoeken het pand voordat we een offerte maken. Zonder een bezoek aan het pand is het voor sites van meer dan 100 m² onmogelijk om een correcte prijs vast te stellen voor de voltooiing van een site.
Voor oppervlakten van minder dan 100 m² wordt de schatting opgesteld op basis van door de aanvrager verstrekte informatie en foto's. Vervolgens wordt er een telefoongesprek gepland met de persoon die geïnteresseerd is in het schoonmaken van zijn pand om onze offerte toe te lichten.
Afhankelijk van de bouwplaatsen en het aantal m² varieert de termijn voor het indienen van onze schatting tussen maximaal 1 en 5 dagen na het bezoek aan het pand.
Onze reactietijden variëren afhankelijk van de urgentie van de situatie.
Bij branden, overstromingen, rampen grijpen we binnen 4 uur in om een schatting op te stellen. Onze diensten starten binnen 24 uur na de acceptatie van de offerte
Voor terugkerende projecten beginnen onze diensten op de door de klant gevraagde datum.
Voor incidentele diensten beginnen onze diensten, indien mogelijk, op de door de klant gevraagde datum. Als het volledige teamschema compleet is, wordt met de klant een interventiedatum vastgesteld die het dichtst bij zijn oorspronkelijke verzoek ligt.
Onze medewerkers communiceren in de taal van de regio waar de dienst wordt verleend.
Heb je nog vragen?
We staan klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of advies.

